ΘΑ ΤΟ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΖΩΝΤΑΝΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ
ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΗΜΕΡΑΣ
LIVE SCORE ΜΕ ΑΠΟΔΟΣΕΙΣ ΟΠΑΠ ΚΑΙ ΗΧΟ!!
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΘΑ ΚΟΒΟΥΜΕ ΒΟΛΤΑ.
SUPER LEAGUE LIVE ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΕΣ
ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ KAI ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ BET or NO?
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ LINK ΑΠΟ ΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.

ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΞΑΝΑΡΧΟΝΤΑΙ !!!!!!!!!!!

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ
Χτες εδω απο αυτο το μπλοκ βγηκαμε με τιτλο ΩΡΑ ΝΑ ΑΡΜΕΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΕΛΑΔΑ οσοι φιλοι μας ακολουθησαν πρεπει να ειναι ικανοποιημενοι με την αποδοση που πηραν και γενικα με το ταμειο που καναμε χτες θα πουμε μονο οτι ειχαμε 14 στα 20 πετυχημενα σημεια στα ματς που δωσαμε.Αυτα τα αναφερουμε για τους φιλους που επικοινωνουν μαζι μας με οποιοδηποτε τροπο.Θα τους πουμε μονο ενα ευχαριστω και οτι εμεις δεν ειμαστε δημοσιογραφοι ,παικτες και οπαδοι της μπαλας και του στοιχηματος ειμαστε και οτι προτεινουμε το κανουμε ΒΕΤ.
Εδω θελω να αναφερω κατι που μου συνεβη χτες σε μια αθλητικη εφημεριδα οπου ειμαι φαν .
Βασικα βρισκομουν στο ΤΣΑΤ της εφημεριδας και εκει ενας τυπος μου εδωσε ενα λιγκ μιας στοιχηματικης εφημεριδας να την πω.
Μετα απο συζητηση μαζι του ηθελε να μου πει οτι αυτα που δινω δεν ειναι προγνωστικα .
Εγω τοτε τον ρωτησα ταμειο πας ?
Και αυτος μου απαντησε .ΝΑΙ το προηγουμενο σαββατοκυριακο πηρα 1000 ευρω.
Τη να του πω τωρα εγω οτι μερικες φορες αυτα τα χρηματα τα κανουμε ΒΕΤ εμεις σε ενα ματς
να του στειλω ενημερωση του λογαριασμου που εχουμε να παθει κανα εκγεφαλικο.
ΑΠΛΟΣ Ο ΤΥΠΟΣ ΜΑΣ ΕΙΔΕ ΞΑΠΛΩΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΕ ΓΙΑ ΤΡΑΧΑΝΟΠΛΑΓΙΑΔΕΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΟΥ ΤΟ ΕΙΠΑ ΚΙΟΛΑΣ.
ΕΓΩ ΘΑ ΠΩ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΦΙΛΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΕΣΕΣ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΟΤΙ ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΣΑΙΤ ΚΑΙ ΣΕ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΙΤΣΙΟ ΣΟΥ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΕΙΔΙΚΟΙ ΚΑΙ ΜΟΙΡΑΖΟΥΝ ΚΟΥΒΑΔΕΣ.ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ.
ΕΠΕΙΔΗ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΝΑ ΓΙΝΩ ΜΕΛΟΣ ΣΤΟ ΣΑΙΤ ΤΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΠΩ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΛΟΣ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΕΙΝΗ ΠΡΟΓΝΩΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΑΓΩΝΕΣ GR ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ.
Στο κουπονι που πηραμε τωρα εχουμε τους ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΝΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ φουριοζει πλεον γεμισε το προγραμμα με ματς .
Σε συνολο 267 αγωνων εχουμε απο ολα τα καλα .
Θα αναφερουμε τα πρωταθληματα μονο για να δειτε τον ογκο που υπαρχη για ΒΕΤ.
ΓΕΡΜΑΝΙΑ,ΑΓΓΛΙΑ,ΙΡΛΑΝΔΙΑ,ΣΚΩΤΙΑ,ΑΥΣΤΡΙΑ,ΗΠΑ,ΕΛΒΕΤΙΑ,ΙΤΑΛΙΑ,ΓΑΛΛΙΑ
ΟΛΛΑΝΔΙΑ,ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ,ΒΕΛΓΙΟ,ΔΑΝΙΑ,ΦΙΛΑΝΔΙΑ,ΣΟΥΗΔΙΑ,ΝΟΡΒΗΓΙΑ,ΤΟΥΡΚΙΑ,
ΒΡΑΖΙΛΙΑ,ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ,ΜΕΞΙΚΟ,ΙΑΠΩΝΙΑ,και τελος το ΙΣΠΑΝΙΚΟ ΣΟΥΠΕΡ ΚΑΠ.
Μαζι με το κυπελο ΙΣΠΑΝΙΑΣ 22 ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ.
Εμεις θα ειμαστε μαζι και αυριο με ποιο φρεσκα νεα απο τα ματς που θα επιλεξουμε να κανουμε ΒΕΤ απο αυτες της διοργανωσεις.
ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΕΝΑ ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΔΙΚΕΦΑΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥΣ .ΕΙΔΙΚΑ Ο ΠΑΟΚ ΕΔΕΙΞΕ ΜΙΑ ΦΟΒΕΡΗ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ.



BUNDESLIGA 2010-11



BET OR NO?

ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...