ΘΑ ΤΟ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΖΩΝΤΑΝΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ
ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΗΜΕΡΑΣ
LIVE SCORE ΜΕ ΑΠΟΔΟΣΕΙΣ ΟΠΑΠ ΚΑΙ ΗΧΟ!!
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΘΑ ΚΟΒΟΥΜΕ ΒΟΛΤΑ.
SUPER LEAGUE LIVE ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΕΣ
ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ KAI ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ BET or NO?
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ LINK ΑΠΟ ΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.

ΚΑΛΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΥΧΗ!!!!!!!!

Καλημερες πολλες σε ολους τους φιλους.
Εγω ειμαι ο ματακιας τις παρεας σε αυτους τους κοντα τρις μηνες που εχει ζωη το
BET OR NO ? γραφω για δευτερη φορα να με συνχωρεσετε για τα οποια λαθη κανω
δεν ημουν ποτε του πανεπιστημιου.
Απο χτες το βραδυ που μου ειπαν για να γραψω δεν μπορεσα να κλεισω ματι.
Σκεφτομουν το πως να αρχισω και τη να πω .Τωρα ομως πιστευω ολα καλα θα πανε.
Εγω δεν θα σας πω οπως τα αλλα παιδια για αγορες τιμες και γενικα νεα τις πιατσας του στοιχηματος.
Θα μιλησω για τα ματς που εχει σημερα αυτα τουλαχιστον που ειδα εγω.
Σημερα εχει κοντα 30 ματς.Εγω ειδα σχεδον 20 ματς.Ολοι νυχτα εψαχνα τιμες και πληροφοριες για τις ομαδες που παιζουν σημερα.
Να πω οτι μου ειπαν εδω οι φιλοι μου να μην το κανω .Εγω ομως νοιωθω οτι σημερα
το εχω που λενε και θα μπω δυνατα.Παμε λοιπον.
Το προγραμμα ξεκινα με β ' γερμανιας.Οι κωδικοι ειναι τις ελληνικης εταιριας για να εχετε αμεση εικονα για ποιο ματς λεμε.
ΚΩΔ.250 1,80 ΑΑΧΕΝ3,25 ΠΑΝΤΕΡΜΠΟΡΝ 3,50
Απο νικη εκτος ερχετε η ΑΑΧΕΝ και ολοι πηραν τα πανω τους.Σχεδον σε ολες τις αγορες παιζετε σαν φαβορι κοντα στο 1,80 ως και 2,00.
Απο την αλλη η ΠΑΝΤΕΡΜΠΟΡΝ δεν ειναι στα καλυτερα τις δεν εχει νικη εκτος εδρας και ολοι την εχουν χαμενη απο χερι θα λεγαμε.
Της εχω δει και τις δυο ομαδες προσφατα δεν ειναι κατι το φοβερο.
Δεν ειναι το ματς για τοσο μεγαλο φαβορι να παιζετε η ΑΑΧΕΝ.
Εμενα μου αρεσει πολυ το Χ που θα το κανω και ΒΕΤ.
ΚΩΔ.251 1,70 ΚΑΡΛΣΡΟΥΗ 3,30 ΦΣΒ ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗΣ 3,85
Δεν στριβει φετος η Καρλσρουη δεν εχει καμια σχεση με την ομαδα που ειχε περσι.
Πιστευω οτι θα δωσει αγωνα για την παραμονη της στην κατηγορια.
Η Φρανκφουρτη αντιθετα ειναι ανωτερη απο περσι και παιζει πολυ καλα και μεσα και εξω.Την θεωρω πολυ επικινδυνη ομαδα.Σε μονο ΒΕΤ θα βαλω κατι ψηλα στο διπλο.
ΚΩΔ.252 2,50 ΚΟΤΜΠΟΥΣ 3,25 ΧΕΡΤΑ 2,25
Απο τις καλες ομαδες τις β μπουντελισγκα και οιδυο με στοχο την ανοδο φετος.
Αυτο που μου εχει κανει εντυπωσει ειναι με το πως παλευη τα ματς η Κοτμπους.
Και απο την αλλη την ποιοτητα που εχει φετος η Χερτα.
Αυτο ειναι το ντερμπι τις αγωνιστικης.Μου αρεσει πολυ ο ασσος εδω .Και οι δυο μπορουν να κερδισουν .Θα παω ομως με την εδρα που σημερα πληρωνει.
Αν καποιον τον πιασει η τρελα αυτη η τριαδα στον ΟΠΑΠ πληρωνει στα τρια ευρω κοντα 94 ευρω.
Οπως πιστευω να καταλαβαινετε δεν ειναι δυνατον για την ωρα να εχουμε για ολα τα ματς νεα και αναλυσεις.
Σας λεω ομως οτι πολυ συντομα θα γινει και αυτο.
Στοχος τωρα ολων εκτος απο το να εχουμε την υγεια μας ειναι το μπλοκ μας.
Που ολο κατι φτιαχνουμε και τελειωμο δεν εχουμε.
Μεσα σε ολα αυτα χασαμε τον JO στην αρχη και τωρα τον ΠΕΤΡΟ.Για τον σπαγγο λεω που οι περισσοτεροι ετσι τον ξερετε.
Ολα αυτα μας πηγαν πισω.
Ομως οπως θα δειτε στην δεξια πλευρα του μπλοκ μας βαλαμε καποια εργαλεια για να μπορειτε και μονοι σας να ψαξετε τα ματς.Αν καποιος φιλος νομιζει οτι λοιποι κατι ας μας το πει στο chat να το δουμε.
Δεξια θα βρειτε και τις προβλεψεις ημερας που για την ωρα ειναι χωρις σχολια.
Βρισκονται στο δευτερο μπλοκ που φτιαξαμε και θα ειναι μονο για προβλεψεις σχολια και αναλυσεις.
Αυτο που ζηταμε απο εσας τους φιλους και τους αναγνωστες μας ειναι λιγο υπομονη παιδια ολα θα πανε αρκετα καλυτερα.Σχεδον τελειωσαμε ειμαστε κοντα.
Ποσο ακομα αντε δεκαπεντε μερες το πολυ .Μετα να δειτε γλεντια.Να ειμαστε ολοι εδω γεροι οπως πριν και δεν εχουμε να φοβηθουμε τιποτα.
Θα λειτουργει και το ραδιο τουλαχιστον για τα ΧΑΝΙΑ θα εχουμε αμεση επαφη.
Δεν ξερω αν τα πηγα καλα θα δειξει η νεκροψεια που λενε.
Οσο για τις προβλεψεις μας θα τις βρειτε ειπαμε στα δεξια στην μπαρα λεει με μεγαλα γραμματα ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΗΜΕΡΑ.
Πατηστε πανω στο σημα του BET OR NO και θα τις δειτε.
ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΚΑΛΑ.
ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.

ΜΑΤΑΚΙΑΣ







BET OR NO?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...