ΘΑ ΤΟ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΖΩΝΤΑΝΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ
ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΗΜΕΡΑΣ
LIVE SCORE ΜΕ ΑΠΟΔΟΣΕΙΣ ΟΠΑΠ ΚΑΙ ΗΧΟ!!
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΘΑ ΚΟΒΟΥΜΕ ΒΟΛΤΑ.
SUPER LEAGUE LIVE ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΕΣ
ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ KAI ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ BET or NO?
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ LINK ΑΠΟ ΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΤΡΕΛΑΣ

Ορισμενες φόρες γίνονται κάποια πράγματα που θέλεις να πάρεις φορά και να χτυπάς το κεφάλι σου στο τοίχο και όχι μόνο.
Σάββατο πρωί με πλησιάζει ένας φίλος στο καφενείο και με ρωτά για ποδόσφαιρο να του πω την γνώμη μου.Βάστα στα χεριά του ένα κουπόνι του στοιχήματος.Το κοιτά και μουρμούρα.Τη λες ρε του λέω τη ψελνης ?Στην Ελλάδα μου λέει τη βλέπεις στα ματς.
Είναι δύσκολα φίλε του λέω.Με έχει πιάσει μια κρίση να παίξω τέσσερα ματς μου άπαντα.Του λέω για πες.Μου άπαντα μην γελάσεις εγώ αυτά βλέπω.Πες φίλε μου του απαντώ.Και αρχίζει να παίξω σήμερα δυο άσσους και αύριο δυο διπλά η να τα κάνω και τα τέσσερα ένα δελτίο?Ποια ματς του απαντώ φίλε.Σήμερα βλεπω ΠΑΝΣΕΡΡΑΙΚΟ και ΑΕΚ και αύριο ΑΤΡΟΜΗΤΟ και ΞΑΝΘΗ.Τον κοιτάω καλά καλά και του λέω καλά τρελός είσαι τη λες ρε φίλε.Αυτός αρχίζει της πράξεις ποσά περνώ έτσι ποσά περνώ αλλιος.Μόλις έκανε τους υπολογισμούς του.Μου λέει αα πληρώνουν πολλά θα τα βάλω όλα μαζί και αν γίνουν γιν αν.Δεν τον ρώτησα ούτε ποσά θα παίξει ούτε τη θα κάνει τελικά.Με πήρε τηλέφωνο όμως πριν από λίγο να με ρώτηση αν το ματς του ΠΑΝΣΕΡΡΑΙΚΟΥ είναι οριστικά άσσος.Ετσι έμαθα ότι ο φίλος μου που μου έλεγε τρέλες πήγε ταμείο με τέσσερα ματς και πήρε ένα τρελό πόσο  2720 ΕΥΡΩ με 15 ΕΥΡΩ ποντάρισμα.Να του ευχηθώ σε καλή μεριά και άμα ξανά δει τέτοιο όνειρο ξέρει που θα με βρει.Εγώ δεν έκανα κάτι ΒΕΤ αν έκανα όμως σίγουρα θα έχανα γιατί δεν θα έπαιζα πότε διπλό τον Ατρόμητο άσσο τον Πανσερραικό.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...