ΘΑ ΤΟ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΖΩΝΤΑΝΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ
ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΗΜΕΡΑΣ
LIVE SCORE ΜΕ ΑΠΟΔΟΣΕΙΣ ΟΠΑΠ ΚΑΙ ΗΧΟ!!
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΘΑ ΚΟΒΟΥΜΕ ΒΟΛΤΑ.
SUPER LEAGUE LIVE ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΕΣ
ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ KAI ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ BET or NO?
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ LINK ΑΠΟ ΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.

86 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΕΝΟΣ ΘΡΥΛΟΥ

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
Ξέρω ότι οι περισσότεροι ήρθατε να δείτε κάνα αθλητικό νέο κάνα στοίχημα κάνα stream η ψάχνετε για κανένα λινγκ.Όπως και να έχει σήμερα γιορτάζει η καψούρα μου μάγκες και το έριξα στο οπαδιλική.Για στοίχημα θα γράψω το μεσημέρι αν μου την χαρίσουν οι γιατροί που με περιμένουν πως και πως σήμερα.Ποιο κάτω θα δείτε είναι όλα παντού κόκκινα σήμερα.Έτσι θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τον παιδικό μου ήρωα.Σήμερα κάποιοι λένε ΜΙΡΑΛΛΑΣ και πολλούς άλλους που φόρεσαν την φανέλα με τον δαφνοστεφανωμένο.Ο δικός μου ήρωας ήταν ο ΜΠΑΜΠΗΣ ΚΟΤΡΙΔΗΣ ένας παίκτης που στα μάτια ενός μικρού παιδιού έγινε ο ήρωας του κάθε Κυριακή.Ήταν ένα πραγματικό μηχανάκι μέσα στο γήπεδο έκανε τα πάντα και σχεδόν πότε δεν περπάταγε.Είχε φοβερό σουτ και έφεση στα στημένα.Άπαξ και κερδίζαμε πέναλτι το βάραγε ο ΚΟΤΡΙΔΗΣ και ας ήταν και στο πάγκο.Θυμάμαι ότι περίμενα τον πάτερα μου να γυρίσει από τον καφενέ κάθε κυριακή μεσημέρι για να πάμε στο γήπεδο.Πραγματικά ωραίες στιγμές που σε κάνουν κλαις .Τα χρονιά περάσαν εγώ μεγάλωσα έκανα οικογένεια και δυο βουνά.Αυτό με την κυριακή όσο ζούσαμε ΑΘΗΝΑ το είχα και εγώ πρόγραμμα.Έτσι και τα παιδιά μου λάτρεψαν αυτό που και εγώ αγάπησα από παιδί ένα πραγματικό ΘΡΥΛΟ των γηπέδων.Τώρα τα εγγόνια μου με περιμένουν για να πάμε στο ναό όποτε παίζει εκεί η τρελά μας.Για εμάς είναι τιμή να είσαι ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ να φοράς παντελόνια και να έχεις λόγο.Τέλος θα πω τιμή σε αυτούς που μας έδωσαν τον ΘΡΥΛΟ να τον έχουμε παρέα στην ζωή μας και να μας γεμίζει χάρες.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ  ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΜΕ ΚΟΥΠΕΣ ΠΟΛΛΕΣ!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...