ΘΑ ΤΟ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΖΩΝΤΑΝΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ
ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΗΜΕΡΑΣ
LIVE SCORE ΜΕ ΑΠΟΔΟΣΕΙΣ ΟΠΑΠ ΚΑΙ ΗΧΟ!!
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΘΑ ΚΟΒΟΥΜΕ ΒΟΛΤΑ.
SUPER LEAGUE LIVE ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΕΣ
ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ KAI ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ BET or NO?
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ LINK ΑΠΟ ΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΒΡΑΔΙΑ ΓΙΑ ΑΤΡΟΜΗΤΟ

Εμφανώς ικανοποιημένος αλλά και συγκινημένος εμφανίστηκε ο Γιώργος Δωνης αμέσως μετά τη λήξη του ιστορικού ημιτελικού. Ο τεχνικός του Ατρόμητου έδωσε συγχαρητήρια στους παίκτες του και τόνισε ότι είναι μια δικαίωση για όλη την ομάδα αυτή η πρόκριση.Αναλυτικά οι δηλώσεις του προπονητή του Ατρόμητου«Είναι μια ιστορική βραδιά για τον Ατρόμητο. Μπορούμε τώρα να συσπειρώσουμε τον κόσμο μας και να πάμε στον τελικό να διεκδικήσουμε το κύπελλο.
Είμαι χαρούμενος για τους παίκτες μου. Με δικαίωσαν με την εμφάνιση τους και την πρόκριση. Τους είπα και πριν το ματς ότι δεν θα έχουν πολύ συχνά στην καριέρα τους τέτοιες ευκαιρίες, να παίξουν δηλαδή σε έναν τελικό κυπέλλου Ελλάδας.Εγώ ξέρω πως είναι η πίεση τέτοιων αγώνων γιατί έχω κατακτήσει κύπελλα, πρωταθλήματα έχω παίξει σε τελικούς. Για τους ποδοσφαιριστές μου είναι μια πρωτόγνωρη εμπειρία και χαίρομαι πολύ για αυτούςΈχουμε δουλέψει δυο χρόνια είμαστε μια ομάδα που δεν έχει την τύχη γενικά αλλά σήμερα σταθήκαμε τυχεροί και ικανοί στις λεπτομέρειες.
Γίνανε δυο μεγάλοι αγώνες αλλά νομίζω ότι και στους δυο ήμασταν καλύτεροι. Εύχομαι στον Ολυμπιακό να μπει στην πεντάδα και να βγει στην Ευρώπη Εδώ στην Ελλάδα έναν παίκτη μόλις περάσει τα 33 τον βγάζουμε γέρο. Εμείς έχουμε κάτι 34αρηδες  και 35αρηδες σαν το Νεμπεγλέρα και το Σφακιανάκη που βάζουν κάτω πολλούς 20αρηδες.»
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...