ΘΑ ΤΟ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΖΩΝΤΑΝΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ
ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΗΜΕΡΑΣ
LIVE SCORE ΜΕ ΑΠΟΔΟΣΕΙΣ ΟΠΑΠ ΚΑΙ ΗΧΟ!!
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΘΑ ΚΟΒΟΥΜΕ ΒΟΛΤΑ.
SUPER LEAGUE LIVE ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΕΣ
ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ KAI ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ BET or NO?
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ LINK ΑΠΟ ΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.

ΕΙΠΕ ΑΛΗΘΕΙΕΣ Ο ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ

Πολύ σκληρός με τον εαυτό του εμφανίστηκε σε δηλώσεις του για τη βαριά ήττα από την Σάλκε ο τεχνικός της Ιντερ, Λεονάρντο.«Αν ήμουν πρόεδρος μάλλον θα ήμουν λιγότερο ευγενικός από ό,τι ο Μοράτι. Μετά το 2-5 από τη Σάλκε αν ήμουν στη θέση του θα με απέλυα» δήλωσε αρχικά ο πρώην άσος της Μίλαν για να εκφράσει την αισιοδοξία του: «Δεν πιστεύω, πάντως, ότι κινδυνεύω αυτή τη στιγμή γιατί δεν αισθάνομαι ποτέ έτσι. Δε φοβάμαι να χάσω τη θέση μου. Αν γίνει, έγινε. Είμαι σίγουρος, πάντως, ότι μπορούμε να ανατρέψουμε ξανά την κατάσταση».
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...