ΘΑ ΤΟ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΖΩΝΤΑΝΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ
ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΗΜΕΡΑΣ
LIVE SCORE ΜΕ ΑΠΟΔΟΣΕΙΣ ΟΠΑΠ ΚΑΙ ΗΧΟ!!
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΘΑ ΚΟΒΟΥΜΕ ΒΟΛΤΑ.
SUPER LEAGUE LIVE ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΕΣ
ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ KAI ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ BET or NO?
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ LINK ΑΠΟ ΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.

ΣΤΗ ΣΕΒΙΛΛΗ Ο ΡΕΝΑΤΟ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΣ

Κανένα πρόβλημα δεν έχει ο Ρενάτο να ολοκληρώσει την καριέρα του στη Σεβίλλη. Ο Βραζιλιάνος μέσος, ανήκει τα τελευταία εφτά χρόνια στην ομάδα της Ανδαλουσίας και έχει φορέσει 281 φορές με τη φανέλα της ισπανικής ομάδας. Όπως αποκάλυψε θα συνεχίσει να αγωνίζεται για άλλα τρία χρόνια και επιθυμία του είναι να μην αλλάξει φανέλα. «Αν θα μπορούσα να κλείσω την καριέρα μου στη Σεβίλλη, θα ήμουν πολύ ευχαριστημένος. Έχω πολύ... ποδόσφαιρο μέσα μου και αν θα έφευγα από τη Σεβίλλη, θα γινόταν μόνο αν δεν με ήθελε ο προπονητής ή αν ο σύλλογος δεν με υπολόγιζε. Με αυτόν τον σύλλογο γνώρισα την Ευρώπη. Έχω ζήσει πολλές ξεχωριστές στιγμές. Ελπίζω αυτές να συνεχιστούν», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι στο παρελθόν ο Ρενάτο είχε αρνηθεί μία πολύ σημαντική πρόταση από έναν σύλλογο από την Ουκρανία: «Δεν με νοιάζουν τα χρήματα. Είχα πει στον ατζέντη μου, ότι δεν ήθελα καν να ενημερωθώ για αυτή την πρόταση».
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...