ΘΑ ΤΟ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΖΩΝΤΑΝΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ
ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΗΜΕΡΑΣ
LIVE SCORE ΜΕ ΑΠΟΔΟΣΕΙΣ ΟΠΑΠ ΚΑΙ ΗΧΟ!!
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΘΑ ΚΟΒΟΥΜΕ ΒΟΛΤΑ.
SUPER LEAGUE LIVE ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΕΣ
ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ KAI ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ BET or NO?
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ LINK ΑΠΟ ΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.

ΡΑΟΥΛ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ

Με τα καλύτερα λόγια μίλησε για τον Ράιαν Γκιγκς, ο Ραούλ. Ο Ισπανός επιθετικός της Σάλκε υπογράμμισε πως η προσφορά του μέσου της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ είναι τεράστια, ενώ συμπλήρωσε πως σημαντικό μερίδιο ευθύνης για τις επιτυχίες της αγγλικής ομάδα τα τελευταία χρόνια, έχει και ο Πολ Σκόουλς.
Ο Ραούλ δήλωσε αρχικά, στην εφημερίδα «Daily Mail»: «Ο Ράιαν Γκιγκς και ο Πολ Σκόουλς είναι δύο παίκτες τους οποίους θαυμάζω πάρα πολύ. Αυτό που μας συνδέει είναι η τεράστια αγάπη για το επάγγελμά μας. Το ποδόσφαιρο είναι η ζωή μας. Είναι δύο σπουδαίοι επαγγελματίες, οι οποίοι προσέχουν τους εαυτούς τους και προπονούνται κατάλληλα».Στην συνέχεια, ο Ισπανός επιθετικός τόνισε για τον Ουαλό μέσο: «Το γεγονός ότι ο Γκιγκς εξακολουθεί να αγωνίζεται στα 37 του χρόνια είναι απίστευτο. Θα ήθελα πολύ να ανταλλάξω φανέλες μαζί του, μετά το τέλος του αγώνα. Θα ήταν μεγάλη τιμή να έχω τη φανέλα του».
Παράλληλα, ο Ραούλ μίλησε και για τις έως τώρα εντυπώσεις του από τη Γερμανία: «Είμαι πιο ήρεμος εδώ. Στη Ρεάλ Μαδρίτης είχα πολλές αρμοδιότητες. Τώρα δεν έχω να ανησυχώ για τίποτα περισσότερο, από το να τα πηγαίνω καλά με τους συμπαίκτες μου, να προπονούμαι και να αγωνίζομαι. Η ζωή μου ήταν πάντα γύρω από το παιχνίδι και όλα τα υπόλοιπα δεν με ενδιέφεραν πραγματικά. Έχω καταλάβει ότι αν δεν κάνεις όλα τα άλλα πράγματα, κρατάς την ενέργειά σου για αυτό που πραγματικά μετράει και αυτό που πραγματικά αγαπάς. Έτσι η καριέρα σου κρατάει λίγο περισσότερο».
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...