ΘΑ ΤΟ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΖΩΝΤΑΝΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ
ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΗΜΕΡΑΣ
LIVE SCORE ΜΕ ΑΠΟΔΟΣΕΙΣ ΟΠΑΠ ΚΑΙ ΗΧΟ!!
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΘΑ ΚΟΒΟΥΜΕ ΒΟΛΤΑ.
SUPER LEAGUE LIVE ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΕΣ
ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ KAI ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ BET or NO?
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ LINK ΑΠΟ ΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.

MILAN FOR EVER

Να ακολουθήσει τα χνάρια του Πάολο Μαλντίνι θέλει ο Βραζιλιάνος κεντρικός αμυντικός της Μίλαν, Τιάγκο Σίλβα. Ο 26χρονος ποδοσφαιριστής είναι μόλις δύο χρονιές στο ρόστερ των "ροσονέρι", όμως όπως τόνισε σε συνέντευξη του στην "Gazzetta dello Sport", έχει δεθεί αρκετά με την ιταλική ομάδα. «Είναι αλήθεια ότι τώρα παίζω πιο άνετα ακόμα και χωρίς τον Αλεσάντρο Νέστα δίπλα μου. Έχω πιο πολύ εμπιστοσύνη στις ικανότητες μου, απ' ότι την προηγούμενη σεζόν», υποστήριξε αρχικά για να συνεχίσει αναφερόμενος στις φήμες που τον θέλουν να βρίσκεται στο στόχαστρο της Ρεάλ Μαδρίτης: «Θα μου άρεσε να γίνω σύμβολο στη Μίλαν. Θα ήμουν ευχαριστημένος αν κέρδιζα τα μισά από αυτά που έχει κερδίσει ο Πάολο Μαλντίνι, οπότε θα ήθελα να ακολουθήσω τα χνάρια του».Καταλήγοντας μίλησε και για την επικείμενη άφιξη του συμπατριώτη και φίλου του Γκάνσο από την Σάντος: «Μίλησα με τον Γκάνσο πριν δύο μέρες και μου επιβεβαίωσε ότι θα έρθει σε εμάς. Ξέρει πολύ καλά ότι έκανε την καλύτερη επιλογή. Ο Γκάνσο και ο Νεϊμάρ είναι οι καλύτεροι Βραζιλιάνοι ποδοσφαιριστές αυτή την στιγμή».
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...