ΘΑ ΤΟ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΖΩΝΤΑΝΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ
ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΗΜΕΡΑΣ
LIVE SCORE ΜΕ ΑΠΟΔΟΣΕΙΣ ΟΠΑΠ ΚΑΙ ΗΧΟ!!
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΘΑ ΚΟΒΟΥΜΕ ΒΟΛΤΑ.
SUPER LEAGUE LIVE ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΕΣ
ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ KAI ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ BET or NO?
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ LINK ΑΠΟ ΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.

ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΡΕΚΟΡ Ο ΖΑΝΕΤΙ

Ένα τεράστιο ρεκόρ αναμένεται να πετύχει την Τετάρτη (11/5) ο Χαβιέρ Ζανέτι, που θα φτάσει τις 1.000 επαγγελματικές συμμετοχές, αν αγωνιστεί εναντίον της Ρόμα στον επαναληπτικό ημιτελικό του Κυπέλλου Ιταλίας."Είμαι περήφανος που έχω φτάσει σ΄ αυτό το νούμερο. Χίλια παιχνίδια, όλα μου θυμίζουν κάτι, έχουν αξία για μένα. Πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό προσωπικό επίτευγμα", είπε ο αρχηγός της Ίντερ, ο οποίος μετράει ως τώρα στην καριέρα του: 33 συμμετοχές με την πρώτη του ομάδα στην Αργεντινή, την Ταγιέρες, 66 με την Μπάνφιλντ, 12 με την εθνική ομάδα της Αργεντινής κάτω των 23 ετών, 140 με την "αλμπισελέστε" και 748 με την Ίντερ. Σύνολο... 999 συμμετοχές.
"Αν παίξω με τη Ρόμα θα φτάσω τις 1.000. Ό,τι έκανα μέχρι τώρα στην καριέρα του μου το έκανα με πολύ πάθος. Το ποδόσφαιρο μου έδωσε πολλά και προσπάθησα από την πλευρά μου να το υπηρετήσω όσο το δυνατόν καλύτερα. Φτάνοντας, μάλιστα, σε αυτό το νούμερο συμμετοχών είναι πράγματι κάτι το ξεχωριστό, διότι δεν υπάρχουν πολλοί παίκτες που το έχουν καταφέρει. Μόλις 9 το έχουν καταφέρει και εγώ μπορεί να είμαι ο 10ος. Πρόκειται για τεράστια ονόματα και το γεγονός ότι μπορεί να βρεθώ ανάμεσά τους με κάνει υπερήφανο", πρόσθεσε ο Αργεντίνος άσος.
Οι εννέα παίκτες που έχουν φτάσει τις 1.000 συμμετοχές στην καριέρα τους είναι οι: Πίτερ Σίλτον, Ρέι Κλέμενς, Πατ Τζένινγκς, Αλαν Μπολ, Ντέιβιντ Σίμαν, Πάολο Μαλντίνι, Αντονι Θουμπιθαρέτα, Ρομπέρτο Κάρλος και Τόμι Χάτσινσον.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...