ΘΑ ΤΟ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΖΩΝΤΑΝΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ
ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΗΜΕΡΑΣ
LIVE SCORE ΜΕ ΑΠΟΔΟΣΕΙΣ ΟΠΑΠ ΚΑΙ ΗΧΟ!!
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΘΑ ΚΟΒΟΥΜΕ ΒΟΛΤΑ.
SUPER LEAGUE LIVE ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΕΣ
ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ KAI ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ BET or NO?
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ LINK ΑΠΟ ΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.

ΚΛΕΙΣΤΟ ΛΟΓΟ ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΕΙΣ .ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ.

Δεν ήταν γραφτώ τελικά να μπορέσω να κρατήσω το μπλοκ αυτό που έκανα τόσους φίλους άλλα και τόσους εχθρούς μέσα από την τρελά μου για το στοίχημα και τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ.Έτσι μετά από πιέσεις φίλων και γνωστών αποφάσισα να δώσω το μπλοκ σε νέα παιδιά που θέλουν να γράφουν για το στοίχημα και είναι ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ.Να ευχαριστήσω όλους τους φίλους μου στα ΧΑΝΙΑ το μπλοκ του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ .Τον ΑΔΕΡΦΟ ΜΟΥ ΚΕΡΚ τον ΓΙΩΡΓΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΠΛΟΚ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ .ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΟΛΟ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...