ΘΑ ΤΟ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΖΩΝΤΑΝΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ
ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΗΜΕΡΑΣ
LIVE SCORE ΜΕ ΑΠΟΔΟΣΕΙΣ ΟΠΑΠ ΚΑΙ ΗΧΟ!!
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΘΑ ΚΟΒΟΥΜΕ ΒΟΛΤΑ.
SUPER LEAGUE LIVE ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΕΣ
ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ KAI ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ BET or NO?
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ LINK ΑΠΟ ΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.

ΣΤΙΒΕΝ ΤΖΕΡΑΡΝΤ:ΕΧΩ ΚΙΝΗΤΡΟ

Ετοιμος και πάλι για αγωνιστική δράση με τη Λίβερπουλ δηλώνει ο Στίβεν Τζέραρντ, υποστηρίζοντας ότι ξεπέρασε τελείως τον τραυματισμό του στους προσαγωγούς. Ο Αγγλος διεθνής έχασε το μεγαλύτερο μέρος της περυσινής χρονιάς λόγω του συγκεκριμένου προβλήματος, με τις φήμες να αναφέρουν ότι η χειρουργική επέμβαση στην οποία υποβλήθηκε δεν ήταν επιτυχημένη.«Εχω συνηθίσει τόσο πολύ να ακούω σχόλια για την προσωπική μου ζωή και για το παιχνίδι μου και έτσι, όταν δεν υπάρχουν τέτοιες συζητήσεις, μου φαίνεται παράξενο», σχολίασε ο Τζέραρντ, αναφερόμενος σε όσους έχουν υποστηρίξει κατά καιρούς ότι δεν θα είναι ο ίδιος παίκτης που ήταν παλιά.«Δεν μπορώ να ασχοληθώ με αυτούς που λένε ότι ο Τζέραρντ είναι τελειωμένος και ούτε μπορώ να ελέγξω τα όσα λέγονται. Αν ο κόσμος πιστεύει ότι είναι έτσι, τότε πρέπει να είναι προετοιμασμένος για την έκπληξη. Αντίθετα με τα όσα λέγονται έχω κίνητρο και το κίνητρό μου είναι να οδηγήσω αυτή την ομάδα, ως αρχηγός της, σε μία επιτυχημένη σεζόν. Σίγουρα δεν ήθελα να μείνω τόσο πολύ εκτός δράσης, αλλά είμαι σίγουρος ότι μου έκανε καλό γιατί έπαιζα συνέχεια ποδόσφαιρο από τότε που ήμουν παιδί», κατέληξε ο 30χρονος άσος.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...