ΘΑ ΤΟ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΖΩΝΤΑΝΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ
ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΗΜΕΡΑΣ
LIVE SCORE ΜΕ ΑΠΟΔΟΣΕΙΣ ΟΠΑΠ ΚΑΙ ΗΧΟ!!
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΘΑ ΚΟΒΟΥΜΕ ΒΟΛΤΑ.
SUPER LEAGUE LIVE ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΕΣ
ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ KAI ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ BET or NO?
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ LINK ΑΠΟ ΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.

ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΜΕ ΤΟ ΚΟΥΠΟΝΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ

Είπαμε να γράψουμε μερικά ματς για να κάνουμε ΒΕΤ όμως μια η κακοκαιριά που υπαρχή στην ΕΥΡΩΠΗ μια οι άσχημες αποδόσεις κολλήσαμε στο τη να κάνουμε και προς τα που να πάμε.Ξαφνικά μερικές φόρες σου έρχεται η φλασιά και ανοίγει το ματάκι σου.Ετσι και εγώ τσάκωσα το κουπόνι και βγήκα βόλτα στην ΕΥΡΩΠΗ να βρω ματς που να είναι προσβάσιμα για ΒΕΤ. Για Σάββατο ξεκίνησα με μικρή μπουντεσλίγκα και έπεσα πάνω στο ματς ΜΠΙΛΕΦΕΛΝΤ-ΓΚΡΟΙΤΕΡ ΦΙΡΤ.
Ειναι τέτοια τα χάλια της ΜΠΙΛΕΦΕΛΝΤ φετος που όταν βάζουν γκολ το σημειώνουν στο ημερολόγιο τους.Μια νίκη στα τελευταία έξι έχει και έχει δεχτεί 11 τέρματα .Αν σας μπήκε η ερώτηση ποσά έχει βάλει θα πω μόνο 3 τέρματα.Ο αντιπαλος της η ΓΚΟΙΤΕΡ ΦΙΡΤ ειναι σε σαφώς καλύτερη κατάσταση μετρά τρις αγωνιστικές αήττητη .Μάλιστα στα δυο τελευταία δεν δέχτηκε γκολ.Εγώ λέω κάλως την τεράστια διπλούμπα που τσιμπάω από εδώ.Κωδικός 220 ξερό διπλό.Αφου μπήκα λέω στην Γερμανία ας ρίξω μια μάτια και στην μεγάλη μπουντεσλίγκα μπας τσιμπήσω τίποτα και από εκεί.Και οπ να το πετιέται από το πουθενά το ματσάκι.ΓΚΛΑΝΤΜΠΑΧ-ΑΝΝΟΒΕΡΟ μαλιστα.Μαύρα χάλια η ΓΚΛΑΝΤΜΠΑΧ φέτος όλο με το κεφάλι κάτω πάει .Αμυνα σαν ολλανδικό τυρί σε έξι ματς έχει δεχτεί 17 ΤΕΡΜΑΤΑ.Μπράβο της και πάντα τέτοια λέω εγώ .Κοιτάω τον αντίπαλο της ΑΝΝΟΒΕΡΟ.Τέσσερις νίκες στα έξι τελευταία και τρία σερί αήττητη.ΜΜ λέω ότι τσίμπησα ένα ακόμα διπλάκι με τύχη.Κωδικος 235 διπλάκι.Κοιταω μπας βρω κάτι ακόμα από Γερμανία και βλέπω το ματς ΣΑΛΚΕ-ΜΠΑΓΕΡΝ.Να μου πεις που την βλέπεις την ευκαιρία να σας πω.Μέσα στην εβδομάδα διάβασα ένα άρθρο που έλεγε ότι η διοίκηση της ΣΑΛΚΕ σκεφτείτε σοβαρά να σουτάρει τον ΜΑΓΚΑΤ και ότι θα περιμένουν να δουν τη θα γίνει σε αυτό το ματς και μετά.Επειδή η τιμή που έχει η ΣΑΛΚΕ 3,30 έμενα μου κάνει για ΒΕΤ έτσι άπλα θα βάλω και αυτών τον άσσο στο παιχνίδι μου.Κωδικός 298 άσσος .Σκέφτηκα ότι ψάχνω για τρελούς που να παίζουν μπάλα και στο χιόνι και μια που είδα για το Γιουροπα εκεί στην Αυστρία να παίζουν μέσα στο χιόνι χώθηκα και εγώ Αυστρία να βρω ματς.Επεσα σε μεγάλο ντέρμπι εκεί παίζουν ΣΑΛΤΣΜΠΟΥΡΓΚ-ΑΟΥΣΤΡΙΑ ΒΙΕΝΝΗΣ.Ο θάνατος σου η ζωή μου το ματς.Από ήττα στο ντέρμπι της Βιέννης έρχεται η ΑΟΥΣΤΡΙΑ που στα τελευταία εξι έχει δυο ήττες.Δεν περνά πότε καλά στο ΣΑΛΤΣΜΠΟΥΡΓΚ.Εκεί η τοπική ομάδα είναι αήττητη τέσσερα ματς και μάλιστα στα τελευταία έξι ΄εχει μια ήττα μόνο.Εχει το αβαντάζ αυτή την στιγμή για έξοδο στην Ευρώπη αν καθαρίσει  ματς θα είναι πολύ κοντά στον στόχο της.Κωδικός 296 άσσος.Ηθελα κάτι εδώ κοντά να είναι να έχουν τρελά στο μυαλό και να μην καταλαβαίνουν από χιονιά.Και μπουκάρω διπλά στο Βέλγιο και να το ματσάκι έτοιμο με φωνάζει φάε με φάε με.ΟΥΠΕΝ-ΓΑΝΔΗ το ματσάκι.Τέσσερα σερί ματς αήττητη η ΟΥΠΕΝ στα τελευταία έξι μια ήττα μόνο τρέχει να σώσει τον κώλο της από το άσχημο ξεκίνημα που έκανε.Από την άλλη η αντίπαλος της σοβαρή ομάδα φέτος καθάρισε εκτός την ΓΚΕΝΚ και θα τα δώσει όλα για την νίκη .Ομως μερικές φόρες το αίσθημα στης επιβιώσεις είναι ποιο δυνατό και αυτό θα αγοράσω εδώ.Θα πάω ΒΕΤ με τον άσσο που πληρώνει χρυσά στον Κωδικό 310.Μέχρι εδώ είχα πάρει τα βουνά είπα να κατέβω λίγο ποιο κάτω και μπήκα στην Γαλλία.Εχω μαζέψει τρις άσσους και δυο διπλά μέχρι εδώ.Και να και ένα διπλάκι ακόμα και δέσαμε είμαστε κομπλέ για Σάββατο.Το ματσάκι ΜΟΝΠΕΛΙΕ-ΛΥΩΝ.
Χωρίς ήττα στα έξι τελευταία η ΛΥΩΝ και με την παράδοση μαζί της περνά τρένο από το ΜΟΝΠΕΛΙΕ σχεδόν πάντα.Η ομάδα της ΜΟΝΠΕΛΙΕ έφαγε τέσσερα από την ΜΑΡΣΕΙΓ και έχει δύσκολο το γκολ είτε εντός παίζει είτε εκτός.Διπλάκι στον Κωδικό 317.
Με αυτά είμαι μια χαρά έχω κάνει και το ρίσκο μου νομίζω σωστά και έχω ψωνίσει καλές τιμές με τύχη οπού και αν μπήκα.Τώρα τη θα επιλέξετε εσείς είναι πάντα δικό σας θέμα .Εγώ θα ευχηθώ σε όλους καλή τύχη σε ότι και αν κάνετε ΒΕΤ.
BET OR NO?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...