ΘΑ ΤΟ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΖΩΝΤΑΝΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ
ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΗΜΕΡΑΣ
LIVE SCORE ΜΕ ΑΠΟΔΟΣΕΙΣ ΟΠΑΠ ΚΑΙ ΗΧΟ!!
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΘΑ ΚΟΒΟΥΜΕ ΒΟΛΤΑ.
SUPER LEAGUE LIVE ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΕΣ
ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ KAI ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ BET or NO?
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ LINK ΑΠΟ ΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.

ΦΑΒΟΡΙ ΜΕ ΤΥΧΗ!!

Γεια σας παιδιά παίκτες του στοιχήματος και γενικά του τζόγου.Δεν είμαι κάλος στα λογία εδώ μιλάμε ότι βάζουμε τα λεφτά μας .Σήμερα θέλω να χτυπήσω τέσσερα φαβορί σε διάφορες χώρες από το κουπόνι που βγήκε.Φαβορί είναι και τα τέσσερα μην περιμένετε από μένα αουτσάιντερ εγώ δεν τα μπορώ αυτά φαβορί θέλω.Θα βάλω ένα 100 ευρώ 
ΚΟΤΜΠΟΥΣ(200) ΤΡΟΥΑ(214) ΝΤΕΜΠΟΣ(218) ΓΚΙΜΑΡΕΑΣ(227).
Πιστεύω να μην έχουν δώσει και οι άλλοι τα ίδια και με καρφώσουν γιατί είμαι και λίγο προληπτικός μερικές φόρες.Για τα ματς που θα βάλω στοίχημα αν μου περάσει θα βγάλω έξι φόρες τα λεφτά μου .ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΣΑΣ.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...