ΘΑ ΤΟ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΖΩΝΤΑΝΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ
ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΗΜΕΡΑΣ
LIVE SCORE ΜΕ ΑΠΟΔΟΣΕΙΣ ΟΠΑΠ ΚΑΙ ΗΧΟ!!
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΘΑ ΚΟΒΟΥΜΕ ΒΟΛΤΑ.
SUPER LEAGUE LIVE ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΕΣ
ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ KAI ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ BET or NO?
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ LINK ΑΠΟ ΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.

ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ ΣΤΗΣ ΕΔΡΕΣ

Καλήμερα καλησπέρα σε κυρίους και κυρίες.Εγώ είναι η Μπετύ και ο BETORNO με βάπτισε baby τρομάρα μου.Ωραία φώτο μου έβαλε παντός είναι γλυκά το μωράκι.Έκτος από τον γιο του κουβά που δεν τον ξέρω τον κύριο από κοντά όλους τους άλλους τους γνωρίζω .Όλοι είμαστε παίκτες του στοιχήματος και φαν του Σταμάτη που εσείς λέτε ΒΕΤ.Μόλις μου έγινε η πρόταση να δίνω εδώ τα προγνωστικά μου είπα όχι.Το σκέφτηκα μετά και άλλαξα γνώμη όπως λέει ο φίλος μου στόχος είναι να πάμε ταμείο.Αυτά σαν εισαγωγή πάμε στα ματς τώρα.Μου είπανε να μην βάλω πάνω από πέντε ματς.Καλά άμα είχα πέντε ματς θα άνοιγα τράπεζα.
Βλέπω μια τριάδα στον άσσο .ΛΑΒΑΛ(209)ΜΕΤΣ(211)ΕΒΙΑΝ(207).
Δεν ξέρω αν τα πήγα καλά για πρώτη φορά ο φίλος μου πιστεύω να διόρθωσε ότι λάθος έχω κάνει σε ορθογραφία.Καλή τύχη να έχουμε.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...