ΘΑ ΤΟ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΖΩΝΤΑΝΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ
ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΗΜΕΡΑΣ
LIVE SCORE ΜΕ ΑΠΟΔΟΣΕΙΣ ΟΠΑΠ ΚΑΙ ΗΧΟ!!
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΘΑ ΚΟΒΟΥΜΕ ΒΟΛΤΑ.
SUPER LEAGUE LIVE ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΕΣ
ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ KAI ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ BET or NO?
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ LINK ΑΠΟ ΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.

ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕ ΖΗΤΟΥΜΕΝΑ ΣΤΟ Χ

Γεια σε όλη  την παρέα .Εγώ γράφω για δεύτερη φορά σε αυτό το μπλοκ και είμαι παίκτης που μου αρέσουν οι μεγάλες τιμές.Για αυτό με λένε τρομοκράτη των αποδόσεων.Για σήμερα θα βάλω ένα σύστημα με Χ και καλές τιμές .Έχω διαλέξει πέντε τόσα μου είπαν όλα είναι Χ όπως είπα .Θα γράψω τους κωδικούς και ο φίλος μου αν θέλει ας βάλει τα ματς.Τα έχω βάλει στη σειρά για να βοηθήσω να τα βρείτε ποιο εύκολα.(208)(212)(213)(217)(223)Μπορείτε να το κάνετε 3-4-5 σε ζητούμενα και αν κάποιο δεν πέραση να πληρωθείτε .Έχει πολλά παιχνίδια μέσα στο τριήμερο ότι βλέπω εδώ θα το γράφω .Όποιος φίλος βλέπει κάτι άλλο το βάζει παρέα με αυτά .Καλή επιτυχία !!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...