ΘΑ ΤΟ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΖΩΝΤΑΝΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ
ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΗΜΕΡΑΣ
LIVE SCORE ΜΕ ΑΠΟΔΟΣΕΙΣ ΟΠΑΠ ΚΑΙ ΗΧΟ!!
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΘΑ ΚΟΒΟΥΜΕ ΒΟΛΤΑ.
SUPER LEAGUE LIVE ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΕΣ
ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ KAI ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ BET or NO?
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ LINK ΑΠΟ ΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.

ΝΑ ΓΕΛΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΑΙΣ ΜΑΖΙ

Για γέλια και για κλάματα είναι μερικές φόρες αυτά που μας συμβαίνουν στην ζωή μας.Έτσι πριν μερικούς μήνες ένας φίλος μου που ήταν φαν σε ένα chat room είχε εγκαταστήσει ολόκληρο σύστημα μόνο και μόνο για να ξέρει με ποιον μιλάει.Με από πολλά τσεκαρίσματα ανακάλυψε ότι μίλαγε με έναν τύπο που είχε πέντε έξι ακάουντ δηλαδή διαφορετικούς λογαριασμούς και σε διάφορες ώρες έμπαινε όπως ήθελε στο chat room.Μάλιστα ο τύπος είχε τέτοιο θράσος που εκτός ότι έμπαινε την ίδια ώρα με περισσότερα από ένα ακάουντ μίλαγε και μόνος του και έλεγε ότι παπάρια ήθελε.Το φοβερό της ιστορίας τότε έλεγα ρε φίλε τη γίνεται με ποιους ασχολήσε?Όμως τα έφερε έτσι η ζωή να μου τύχη και έμενα το ίδιο σχεδόν και μάλιστα εδώ και αρκετό καιρό να το τσεκάρω μέχρι που είπα του φίλου μου να μου κάνει εγκατάσταση αυτό το περίεργο σύστημα να δω αν πράγματι αυτό που είχα κατά νου ήταν έτσι.Βεβαία ο δικός μου τύπος την έχει καταλάβει ότι τον έχω πάρει γραμμή και έχει μαζευτεί όμως κάποια στιγμή θα πέσει το γέλιο της αρκούδας και εδώ θα σας γράψω την συνεχεία να γελάσει και το παρδαλό ερίφιο.ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...