ΘΑ ΤΟ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΖΩΝΤΑΝΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ
ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΗΜΕΡΑΣ
LIVE SCORE ΜΕ ΑΠΟΔΟΣΕΙΣ ΟΠΑΠ ΚΑΙ ΗΧΟ!!
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΘΑ ΚΟΒΟΥΜΕ ΒΟΛΤΑ.
SUPER LEAGUE LIVE ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΕΣ
ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ KAI ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ BET or NO?
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ LINK ΑΠΟ ΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.

ΚΟΥΦΑΛΕΣ ΣΤΑ ΚΡΕΒΒΑΤΙΑ ΣΑΣ

Πολλοί φίλοι που μπαίνουν στο μπλοκ μας για πρώτη φορά νομίζουν ότι εδώ γράφουν αρκετοί όμως γράφει μόνο ένας .Κάποτε όταν ξεκίνησε αυτό το μπλοκ ήμασταν πέντε φιλαράκια που έπαιζαν στοίχημα και έβλεπαν μπάλα σε όλο τον πλανήτη.Κάποια στιγμή μπήκε η ιδέα να φτιάξουμε ένα μπλοκ για τους φίλους μας που μας ρώταγαν τη βλέπουμε με της ομάδες.Στοιχηματικο σαιτ μπλοκ όπως θέλετε το λέτε.Όλοι είμαστε μια ΑΑΑ ηλικία δεν είμαστε παιδιά με πολλά προβλήματα υγείας όλοι.Έτσι η παρέα έσπασε και έφτασα να είμαι μόνο ένας ο BETorNO.Όμως ήρθε έτσι η κατάσταση που υπαρχή περίπτωση να γυρίσουν πίσω τα φιλαράκια επιτελούς έχω βελάξει μόνος μου.Από την χαρά μου σήμερα θέλω να γράψω σχεδόν για όλα αυτά που έζησα αυτούς τους μήνες που ήμουν μόνος.Τα καλύτερα έρχονται σε στοίχημα και stream.Θέλω να ευχαριστήσω τους φίλους μου στα ΧΑΝΙΑ που μου έφτιαξαν κοντά 10 μπλοκ μια που χάσαμε το πρότυπο που είχαμε.Όπως βλέπετε και αυτό καινούργιο είναι θα το δοκιμάσουμε και βλέποντας και κάνοντας.Εμείς θα βλέπουμε και θα παίζουμε ότι γουστάρουμε και σε οποίον αρέσει .
ΚΟΥΦΑΛΕΣ ΣΤΑ ΚΡΕΒΒΑΤΙΑ ΣΑΣ!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...