ΘΑ ΤΟ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΖΩΝΤΑΝΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ
ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΗΜΕΡΑΣ
LIVE SCORE ΜΕ ΑΠΟΔΟΣΕΙΣ ΟΠΑΠ ΚΑΙ ΗΧΟ!!
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΘΑ ΚΟΒΟΥΜΕ ΒΟΛΤΑ.
SUPER LEAGUE LIVE ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΕΣ
ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ KAI ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ BET or NO?
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ LINK ΑΠΟ ΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.

ΤΑ ΛΑΘΗ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
Μέρες είχα να γράψω εδώ στο BETorNO?από μακριά έβλεπα να γράφουν ταμεία και έλεγα εντάξει μια χαρά και ήμουν ήσυχος.Από την Παρασκευή άρχισε ένα σχέδιο περίεργο σχετικά με τα προγνωστικά που ανέβαιναν στον πινάκα.Το Σάββατο ήρθε το πρώτο χαστούκι και χτες Κυριακή πραγματικά σάλταρα δεν είναι δυνατόν να γράφεις στοίχημα και να δίνεις τέτοιες αποδόσεις και φυσικά να μην ποιαν εις κανένα.Εγώ με τους φίλους μου που γράφαμε τόσο καιρό πότε μα πότε δεν έτυχε να μην πιάσουμε ούτε ένα ματς.Δεν ξέρω πως την είδαν ότι εμείς έχουμε κάποιο κέρδος από το μπλοκ και πίστευαν ότι θα βγάλουν λεφτά δίνοντας προγνωστικά τα παιδιά.Όπως και να έχει τους ευχαριστώ και να πάνε στο κάλο.Καλύτερα μόνος μου να είναι δικός μου ο κουβάς γιατί εδώ όλοι αυτοί που μπαίνουν είναι φίλοι μου που παίζουμε παρέα όλο τον χειμώνα και εγώ τους σέβομαι πρώτα σαν φίλους και μετά σαν επισκέπτες του μπλοκ μου.Για όσο θα μπορώ ακόμα θα βγάζω εγώ προγνωστικά προτάσεις για τα ματς και τελείωσε το σχέδιο.Στο σύνολο του το πρόγραμμα της ημέρας έχει 17 ματς και θα κάνουμε ότι μπορούμε καλύτερο.ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...